Verzending & Levering

Verzendkosten

Bij een orderwaarde boven €49,95:
Geen verzendkosten.

Bij een orderwaarde onder de €49,95:
€2,95 afhalen Pickup Point
€6,95 thuisbezorgen

Levertijd
Indien je op een werkdag voor 13:00 bestelt wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. Indien je na 13:00 bestelt wordt je bestelling de volgende werkdag verzonden. Bestel je op vrijdag na 13:00, dan wordt de bestelling pas na het weekend verzonden. 
Bpost streeft ernaar om post na 1 werkdag te bezorgen. Dit kunnen zij helaas nooit garanderen.
Hoe verzenden wij?
Al onze orders worden met bpost verstuurd. Je kunt bij het afronden van de bestelling zelf kiezen voor het bezorgen bij een aflever adres naar keuze of bij een BPost Pickup Point.

BPost Pickup Point

Kun je niet thuis zijn om je pakket te ontvangen? Je kunt je bestelling laten versturen naar een Pickup Point. Dan kun je een locatie kiezen die voor jou handig is.
Je ontvangt van ons een bevestiging als je pakket verzonden wordt en ook zodra het pakket bij het afhaalpunt is afgegeven. Let wel op dat je bestelling 10 dagen blijft liggen bij het Pickup Point. Na deze periode wordt het automatisch naar ons teruggestuurd en zul je opnieuw verzendkosten moeten betalen.
Kan ik mijn pakketje volgen?
Zodra je bestelling door ons is verstuurd, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging. In dit bericht staat ook de Track & Trace code, zodat je je bestelling kunt volgen.
Ik heb mijn pakket niet ontvangen

Ik heb mijn pakket niet ontvangen
Een pakketje met een Track & Trace code kun je zelf volgen.
Heb je geen verzendbevestiging of Track & Tracecode ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Heb je wel een verzendbevestiging en Track & Tracecode ontvangen, maar komt het pakketje alsnog niet aan? Neem contact op met de klantenservice van bpost.

Mijn pakket is beschadigd
Neem contact op met de klantenservice van bpost.

Mijn bestelling is niet juist/compleet
Mist er een artikel uit je bestelling? Of heb je een verkeerd artikel ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe weet ik of mijn bestelling is verstuurd?
Zodra je bestelling door ons is verstuurd, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging. In dit bericht staat ook de Track & Trace code, zodat je je bestelling kunt volgen.

Naar welke landen verzenden jullie?

We verzenden naar de volgende landen:

Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland, Bulgarije, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Finland, Estland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Polen, Portugal, Slowakije, Slovenië, Spanje en Zweden.

Let op: Wij verzenden niet naar eilanden (met uitzondering van de Nederlandse Waddeneilanden).

Meer informatie over:


Bestellen
Betalen
Retourneren

Neem contact op met onze klantenservice


Heb je nog vragen? Neem contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag!

Mail ons:
webshop@kinglouie.be


Of bel naar +31 (0)20 330 00 62
ma - vrij: 9.30 – 17.00 uur 

Language

Select your country and language

Back to top